تقدیم به معبود یکتا
به سوی مقصد
بسیار مفتخرم که وقت گر انبهای خود راصرف آمدن به کلبه ی من نمودیدامید وارم که سفره ی پرباری برای شماگسترده باشم که بدون توشه ازکلبه ام خارج نشویدموفق وکامیا ب باشید.
سه شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 3:32 ::  نويسنده : رضا
آتش دوست اگردردل ما خانه نداشت [] عمر بی حاصل ما این همه افسا نه نداشت.

نظرات شما عزیزان:

پسربارونی
ساعت3:14---14 مرداد 1391
مطالبتون خیلی خوب بودن شما رو دعوت به خوندن اولین نوشتم میکنم
منتظر شما هستم


عماد
ساعت6:26---7 آبان 1390
انشاءاله كه خدا يه تفكر پويا هم به شما بده فكر كنم به خاطر امثال شما هست كه اقتصاد ما هيچوقت رشد نمي كنه !
پاسخ:ضمن تشکر ازاینکه به وبلاک من سرزدید من با درآمد عادی که دارم زندگی ام تأمین است و سعی میکنم باقناعت در هزینه های زندگی تن به کارهای تبلیغاتی ندهم خداوند شماروبی نیازکنه.


عماد
ساعت21:24---6 آبان 1390
سلام وبلاگ نازي داريد يه پيشنهاد درآمدزا دارم واستون توي سايت توباكس عضو بشين فقط با روزي چهارتا كليك كلي درآمد كسب كنين توي درآمدهاي كليكي فقط ادگاه و توباكس معتبرن و واقعا پول ميدن اگه دوست داشتين زير مجموعه من بشين خيلي گلي
پاسخ: ضمن تشکرازشما این مسئله رابدانید که هر فردی درقبال اعمالی که ازاوسرمیزند مسئول است ماباید سعی کنیم آلت دست غولهای سرمایه دار ی نشویم چون سودتبلیغا ت درنهایت به جیب آنان میرود اینو بدونید هرکارو هرمحصولی سالم باشد نیازبه تبلیغات گسترده ندا رد این نوع کارهامارابه سوی اقتصادکاذب میکشا ند.


ehsan
ساعت8:24---20 ارديبهشت 1390
اللهم صل علی محمد و آل محمد
با سلام و با تشکر از مطالب جالبتان لطفا در صورت تمایل ما را با عنوان سوالات کنکوری دین و زندگی دوم دبیرستان لینک کنید و ما را مطلع سازید تا شما را لینک کنیم.
با تشکر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

منت نهاده مراازراهنمایی ها ونظرات خود بی نصیب نگذارید چون نطرا ت شماست که مرابه سو ی تکامل وبهتر ارائه کردن مطالب هدایت میکند سر فرازباشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به سوی مقصد و آدرس mr11su7.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 20026
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1